ANALÍTICA DE RETAIL – Experiencia de compra del cliente a la tienda

Actualment els macrodatos (big data), s'utilitzen en el sector venda al detall para saber la experiencia del clientes en las tiendas.

La font d'alimentació de les dades són:

  • Càmeres intel·ligents MV MERAKI, nos permeten contar les persones que entren a les botigues. Dándonos informació de quan entran i en quin dia i hora es produeixen.

  • Punts d'accés WiFi de MERAKI (MR), ens permet monitoritzar el moviment dels consumidors a la botiga i saber les zones calentes de la botiga.

Amb dicha informació podem saber:

  • Temps de permanencia del cliente. Descobrir el temps que passa i on té que animar-los a comprar.

  • Rendimiento de los puntos calientes. Identifiqueu com es comporta el client i vea on passa el temps.

  • Disseny òptim. Millora la distribució de la botiga, amb les dades obtingudes del flux del client a la botiga. Per aprofitar l'espai al màxim.

  • Salida del cliente. La analítica no permet saber els motius per què i cuándo, els clients deciden no comprar i abandonar la botiga.

El venda al detall és un sector molt competitiu que obliga a prendre decisions molt ràpidament, sempre basat en el canviant comportament dels clients. Per això és important saber què està succeint a les botigues i reaccionar ràpidament. Dicha informació és fonamental per prendre decisions operatives, de personal i poder realitzar una campanya de màrqueting personalitzada, per obtenir així majors beneficis i diferenciar-se de la seva competència.

 
 
 

Pròximament parlem de:

  • Càmeres intel·ligents MV MERAKI, para saber las personas que ens entrar en las tiendas.

  • Punts d'accés WiFi de MERAKI (MR), para saber por dónde se mueve el cliente.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
caCatalà